Årsavgift
Årsavgift för 2019 är 6400 kr och betalas senast 2019-01-31
Glöm ej ange stugnummer.

Föreningsstämma
Föreningsstämma hölls den 4 maj 2019 kl. 10.00 i Knipans lada. Följs av arbetsdag.

Vinterboende
Ni som bor eller har inneboende på området mellan 1 november och 31 mars erlägger en avgift på 150 kr/ person och månad. Denna avgift skall vara betald senast 30 april.
Glöm ej ange stugnummer.

Gemensamma arbetsdagar
Föreningens 1:a arbetsdag infaller i samband med Föreningsstämman.
2:a arbetsdagen brukar beslutas på årsmötet och infalla i mitten av Juli.
Kan man ej deltaga på någon av de gemensamma städdagarna erlägger man en avgift på 500 kr till föreningen

Överlåtelse/ Försäljning av stuga
Vid överlåtelse till nya medlemmar av andelsbevis erlägger köparen en registreringsavgift till föreningen på 1 000 kr.
Belåning av stuga är möjlig genom Säkerhetsöverlåtelse.
Försäljning /överlåtelse anmäls till föreningen kassör, gärna via mail.

Återvinningsstationerna Nytt för 2016
Passersystem för Återvinningscentralerna: Från och med den 2 januari 2016 får alla HEM:s kunder rätt till 15 fria besök per år. På Återvinningscentralerna kommer man in med hjälp av att scanna sitt körkort, under förutsättning att man finns i HEM:s register. Står man inte upptagen som kund (till exempel om maka/ make står som kontakt på fakturorna) men vill kunna nyttja ÅVC:erna, ska man anmäla sig på HEM:s webb eller hos personalen på återvinningscentralen. Då kommer man enkelt med i registret och kan med hjälp av körkort komma in på ÅVC:n under året

Skottkärror
Skottkärror finns för utlåning i förrådet vid klubbstugan.
Tänk på att rengöra dessa efter användning.

Adressändring
Vid adress-, telefon- eller e-mailändring, glöm inte meddela Föreningen. Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.